Wednesday, June 13, 2007

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!....ΩΣ ΤΩΡΑ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ(ΣΠΙΤΙ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙ.ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΛΙΓΟΙ ΑΞΙΖΟΥΝ).ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ!ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ( ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ "ΑΛΜΠΑΝΗΔΩΝ",ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ!!)ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ,ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ!ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ!!!!(ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΟΙΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΘΕΩΔΟΡΑΚΗ!)ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΠΟ!ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ:ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΖΟΥΜΕ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.......

4 comments:

ATHENA said...

:-)))

Aphrodite said...

Your heart is in the right place!

Συνεχίζουμε!
;)))

cindaki said...

Καλημέρα. Παρακολουθώ πολύ στενά τις εξελίξεις. Μ' αρέσει που έχεις πάρει θερμά την όλη υπόθεση. Τέτοια άτομα χρειαζόμαστε! Μία φιλική συμβουλή. Στο μπλογκ amaliasday αναφέρεσαι πολύ συχνά σε κάποιες από τις κοπέλες, δίνοντας χαιρετίσματα κτλ. Προς Θεού, δεν είναι κάτι κακό, απλά δίνει την αίσθηση της κλίκας και αυτό ενοχλεί λιγάκι. Είναι σαν κάποια άτομα να θέλουν να φανούν παρέα. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός του μπλογκ. Επίσης, αρκετά συχνά γράφεις το όνομα του μπλογκ σου. Όπως καταλαβαίνεις, αυτό λειτουργεί σαν διαφήμιση και μόνο, παρόλες τις καλές προθέσεις, που δεν αμφιβάλω πως έχεις. Καταλαβαίνεις, πως για πολύ πιο απλούς λόγους πιάνονται και δημιουργούν φασαρίες. Αν συνεχίσεις έτσι, θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα όλοι οι κακόβουλοι...

Ελπίζω να μην σε πρόσβαλα με κάτι που είπα!
Φιλικά Σ.

Και μην ξεχνάμε: Συνεχίζουμε!!!

kwstask said...

σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια σοφη.να σαι καλα.ασφαλως και δε με προσβαλες.για την κλικα ισως εχεις δικιο.δεν το ειχα σκεφτει.βλεπεις ειμαι και "νεουδι"στο blogging!σου υποσχομαι οτι καποια στιγμη αυριο θα περασω απο το blogaki σου να τα πουμε.καληνυχτα και ονειρα γλυκα σοφη.τα λεμε αυριο.