Monday, June 4, 2007

ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ

ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟ:paraxenies.blogspot.com ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΛΥΔΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΤΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ,Η ΟΠΟΙΑ "ΣΒΥΝΕΙ,, ΣΕ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΟ -ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ-ΛΑΘΟΣ.Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 26 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΛΕΝΕ ΠΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ....... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ!.. ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ:ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΛΗΣΣΙΑ,ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.

7 comments:

paraxeno said...

κωστα μη μου κάνεις τόση διαφήμιση να χαρείς νιώθω πολύ αβολα... μπορεις αντί για το δικό μου μπλογκ να δινεις αυτό και εκεί υπάρχουν περισσότερες διευθύνσεις

http://giatinamalia-blog.blogspot.com/

σε ευχαριστώ

μου αρέσει η ιδέα σου για την πορεία μαζεψέ τους :):):) μακάρι να μπορούσα κι εγώ να συνεχίσω με τους ιδιους ρυθμούς αλλά ήδη εχω εξουθενωθεί και εχω αφήσει σπίτι οικογένεια και δουλειά πολύ πίσω :(

teo said...

Κώστα καλή η ιδέα σου για συγκέντρωση διαμαρτυρίας, αλλά δεν νομίζω να ανταποκριθεί ο κόσμος και αυτό για διάφορους λόγους:

-Δεν θέλουν να χάσουν την ανωνυμία που τους προσφέρει το internet
-25/6 πέφτει Δευτέρα και πολλοί ίσως δουλεύουν εκείνη την μέρα.
-Η όλη κινητοποίηση άρχισε να "ξεφουσκώνει" σιγά σιγά και λογικό είναι.

Εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να έρθω, αλλά όπως ανέφερα είμαι από επαρχία και έχω εξετάσεις για τη σχολή.

Πάντως αν πιστεύεις ότι μπορείς να ξεσηκώσεις κι άλλους, είναι καλή ιδέα. Κυνήγησέ την.

Συγχαρητήρια και για το blog σου

teo said...

Φίλε Κώστα,

Δεν είναι μόνο όσοι θα βγάλουν λόγο, αλλά και όσοι απλώς παραβρεθούν στη συγκέντρωση χάνουν αμέσως την "ανωνυμία" που τους προσφέρει το διαδίκτυο. Είναι "γυμνοί" στο κόσμο που είναι περαστικός, στις κάμερες κτλ. Ίσως με βρίσκεις υπερβολικό, αλλά δεν ξέρεις πως σκέφτεται ο καθένας.

Όσο για το Blog, δεν έχω δικό μου, αλλά συμμετέχω (θεωρητικά τουλάχιστον) σε ένα κοινό με κάτι φίλους. Η διεύθυσνη είναι: http://www.akyro.net/ Από εδώ ενημερώθηκα και για την Αμαλία.

Και μια παράκλιση: Αν πρόκειται για προσωπικό μήνυμα καλύτερα να μου απαντάς στο δικό σου Blog, το οποίο υπόσχομαι ότι θα επισκέπτομαι, και όχι στο http://giatinamalia-blog.blogspot.com/ . Μην δίνουμε αφορμές να μας κατηγορούν για διαφήμιση και μην ξεφεύγει η συζήτηση από τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε.

Ευχαριστώ!

kwstask said...

ΟΚ,ΦΙΛΕ ΤΕΟ.ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ.ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?ΠΕΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ,ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΣΚ,ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΤΕΟ,ΑΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ...ΝΟΜΙΖΩ?ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΤΑΒΟΟ,, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ....

teo said...

Φίλε Κώστα

Το θέμα δεν είναι μεταξύ μας. Αλλά όπως είπα και πριν ότι άλλοι (τρίτα πρόσωπα) που δεν θα συμμετέχουν στη συγκέντρωση θα ξέρουν ότι ο τάδε άνθρωπος συμμετείχε. Ανεξάτητα από το όνομα αυτό κάθε αυτό. Μερικοί μπορούν να το βρούν αργότερα... Γιατί μια τέτοια συγκέντρωση θα ενοχλήσει πολλούς, που είναι βολεμένοι. Βέβαια αυτό ακούγεται υπερβολικό, όπως είπα και πριν, αλλά πολλοί ίσως το παίρνουν σοβαρά υπόψιν τους. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα και επώνυμα αν χρειάζεται να φωνάξω στην πλατεία Συντάγματος:
"Λέγομαι Τeo τάδε και ήρθα να διαμαρτυρηθώ για το διεθφαρμένο σύστημα υγείας". Φοβάμαι όμως ότι πολλοί διστάζουν, έστω και για ανώνυμη συγκέντρωση, και δεν σκέφτονται σαν εμένα.

Αυτά προς το παρόν, σε αφήνω. Πάω να διαβάσω και λίγο. Θα επανέλθω όμως μόλις μπορέσω :)
Και μην ξενάς:

Συνεχίζουμε!

kwstask said...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΕ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!

  said...

Αγαπητοί φίλοι! Δεν κοινοποίησα την υπόθεση της Βασιλικής για πιάσουμε τις εκκλησίες και ν' ανάβουμε λαμπάδες και κεριά. Το μόνο που θα καταφέρουμε έτσι θα είναι η αύξηση των εσόδων των παγκαριών των ανίερων ιερέων.

Αφήστε τις προσευχές. Εδώ χρειάζεται δράση κι όχι μοιρολόι. Ας βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει για να δούμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση. Δύσκολο αλλά όχι αδύνατο. Μαζί μπορούμε περισσότερα.